قلم و دفتر

عاشق باش تا زمانی که عشق تو را پس نزند...

قلم و دفتر

عاشق باش تا زمانی که عشق تو را پس نزند...

شب به سحر

سلام این اولین شعری که از خودممیزارم امبدوارم خوشتون بیاد. 

 

گرد آن شب؛همه شبها رافراموش کنم 

ترک   شهر  و  در و دروازه  آغوش  نکم 

 

شب زیاد است که شود؛ نور ده چار در آن 

همه  شب را به کنارو ؛ کوله  را دوش کنم 

 

ترک  اهلُ ؛  سفر  دوست  خرآمن    شوم 

در طی راه غرقیه می را به جان نوش نکم 

 

شاید  از پاره ی آن شب ؛ برسد نور ونشان 

تا چه باید به لسان ؛ طعمی هم نوش کنم 

 

نکنم صبر و درنگ ؛ چون برد سنجق او 

همه را کرده فشانُ  خود  فراموش  کنم 

 

همه را شب به سحر راه درازی  را  نیست 

چه کنم؟ من که به فردا جشم اندوش کنم 

 

کوله آمده به پشتم؛ بروم در پی دوست؟ 

تا که شاید ز فلک سنگ را به آغوش کنم 

 

دب گردان فلک را چشم من سویی نیست 

تا که شاید  ز  عجل !!!  نور  نثار  نوش  کنم 

 

بی  تو آن شب به سحر ؛ نرسید تا  که  هنوز! 

تا به  چند ؟ غم را به آغوش ُ و می از نوش نکم 

 

اگر خوشتون آمد نظر یادتون نره

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 8 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 14:30

سلام
کف کردم ولی ... هیچی .
راستی فقط همین یک شعر را گفتی

مر۳۰ از لطف شما.
نه زیادن ولی یا مشکل ۳۰یا۳۰ دارند یا باید اصلاح بشند ... انشاا... در اولین فرصت اکثرشونو می زارم.

شعر سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 00:39

خوبه آفرین

نرگس سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 00:49

به به!!!

[ بدون نام ] سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 18:25

گرم یاد آواری یا نه.من از یادت نمی کاهم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد