قلم و دفتر

عاشق باش تا زمانی که عشق تو را پس نزند...

قلم و دفتر

عاشق باش تا زمانی که عشق تو را پس نزند...

news

راه اندازی وبلاگ سینمایی 

 

بزودی....

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:41

سلام سرمد جان من یکی از وبلاگ نویسای قدیمی ام اسم وبلاگم گوگولی بود نمیدونم یادته یا نه

خلاصه اومدم تو وبلاگن دیدم در حوزه سینما کار میکنی خواستم بهت بگم اگه خواستی میتونی رو کمکم حساب کنی
واسه تحلیل فیلم و نقدش چون تنهایی نمیتونم وبلاگ و اداره کنم گفتم به یکی کمک کنم دوست داشتی بهم سر بزن دیگه

سلام بر تو... حتما و باعث افتخار منه که با شما همکاری کنم، بابت اینکه نظرات رو دیر جواب دادم عذر میخوام حقیقتش هم اینه که راه اندازی یک همچین وبلاگی به تنهایی کاره مشکلی. به هر حال اگه هنوز تمایل داری یک ایمیل یا شماره تلفن بزار تا با هم هماهنگ کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد