قلم و دفتر

عاشق باش تا زمانی که عشق تو را پس نزند...

قلم و دفتر

عاشق باش تا زمانی که عشق تو را پس نزند...

جهنم سرگردان

شب را نوشیده ام

و بر این شاخه های شکسته می گریم.

مرا تنها گذار

ای چشم تبدار سرگردان!

مرا با رنج بودم تنها گذار.

مگذار خواب وجودم را پرپر کنم.

مگذار از بالش تاریک تنهایی سر بر دارم

و به دامن بی تار و پود رؤیاها بیاویزم.

***

سپیدی های فریب

روی ستون های بی سایه رجز می خوانند.

طلسم شکسته خوابم را بنگر

بیهوده به زنجیر مروارید چشمم آویخته.

او را بگو

تپش جهنمی مست!

او را بگو: نسیم سیاه چشمانت را نوشیده ام.

نوشیده ام که پیوسته بی آرامم.

جهنم سرگردان!

مرا تنها گذار.

****

 

 

ببخشید یکم دیر آپ کردم

نظرات 2 + ارسال نظر
پیمان دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 14:37 http://aftabgardan.iranblog.com/

با سلام
وبلاگ زیبایی دارید. چنانچه مایل به تبادل لینک با من هستید ابتدا وبلاگ مرا با نام دلخواه خودتان در وبلاگ خود لینک کنید بعد در وبلاگم به من اطلاع دهید تا بلافاصله شما را لینک کنم.
با تشکر

Milad سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 19:32 http://My-Shadmehr.Blogfa.com

سلام ممنونم که سر میزنی
جوات رو توی همون بخش نظراتمون میدم
شادمهری باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد