قلم و دفتر

عاشق باش تا زمانی که عشق تو را پس نزند...

قلم و دفتر

عاشق باش تا زمانی که عشق تو را پس نزند...

عروسک پشت پرده

وای خدای من این صادق هدایت چه کرده!!! اصلا نمیشه باور کرد. 

 

حتما به خونید... 

 

صادق هدایت - دریافت عروسک پشت پرده 

 

 

 

نظر یا دتون نره ثواب داره...

نظرات 2 + ارسال نظر
داوود شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 21:07 http://goodfeeling.blogsky.com/

سلام
صادق هدایت نوشته هاش زیباست من با داش اکل خیلی حال می کنم
صادق هدایت درد را فهمید اما درمان را نمی دونست و این خیلی دردناکه
زجر کشیدن تو داستان هاش پیداست من دنبال انرژی هستم برای تغییر به خاطر همین نوشته های شریعتی را ترجیح میدم
نظرت چیه؟

من لذت مرگ را در درد درک میکنم و صادق تنها کسی بود که به درک درد رسیده بود...
او درد خود را در نفهمیدن دیگران یافت. و همه ایمان دارند که او از فراتر از زمین فرود آمده بود.

(من صادق را برای آنچه که نمیدانم و با او میفهمم به دیگران ترجیح میدهم.)

محمد شهروزنیا دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 02:15 http://goneh.blogsky.com

سلام وبلاگت جالبه.یه چند کتاب هم دانلود کردم.
از کارهای صادق هدایت خوشم میاد.کار سه قطره خون و بوف کور به نظرم شاهکارن.
موفق باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد