قلم و دفتر

عاشق باش تا زمانی که عشق تو را پس نزند...

قلم و دفتر

عاشق باش تا زمانی که عشق تو را پس نزند...

افتتاح نیروگاه هسته ای بوشهر

ایلنا نوشت:

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نیروگاه اتمی بوشهر فعالیت رسمی خود را پس از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد کرد.
  

((خوب این هم یک حرفیه ، ولی نیروگاه بوشهر قرار بود در سال ... افتتاح بشه! از این گذشته افتتاح نیروگاه بوشهر به سخنگوی وزارت خارجه چه ربطی داره؟)) 

 

به گزارش بولتن :دکتر علی اکبر صالحی در  گفتگو با مهردرخصوص اظهارات وزیر خارجه ترکیه مبنی بر آمادگی ایران برای توقف غنی سازی 20 درصدی تصریح کرد: اگر تاریخچه سوخت 20 درصدی را مرور کنیم ، در رابطه با غنی سازی 20 درصدی ما همواره اعلام کرده ایم که از ابتدا نیت تولید سوخت 20 درصدی نداشته ایم و به همین خاطر ما حدود یک سال قبل برای تامین سوخت راکتور تهران نامه ای به آژانس نوشته ایم ((میگن بلوف می زنه)) 

وی خاطرنشان کرد: ما دلمان می خواست که سوخت راکتور تهران را از خارج تامین کنیم ، چون تولید آن در داخل صرف نمی کرد ، اما بعد از گذشت چندین ماه درحالیکه سوخت راکتور تهران نیز رو به اتمام بود ما اعلام کردیم که توان بالقوه تامین این سوخت را داریم ، اما طرف مقابل باور نکرد و آنها اعلام کردند ایران بلوف می زند و در نهایت ما خودمان تولید این سوخت را شروع کردیم.

صالحی یادآور شد: غرض از تولید سوخت 20 درصد رفع احتیاجات و نیاز است و ما سوخت 20 درصد را برای 20 درصد آن نمی خواهیم بلکه برای تامین نیازهایمان است.
 

این هم سایت رسمی دولت ببینید اینها چی میگن!

نظرات 2 + ارسال نظر
amirreza1373000 چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:33 http://talar.cz.cc

سلام
وای............
چقدر وبلاگ خوبی داری
این بهترین وبلاگی هست که دیدم
من امیررضا هستم
ما می تونیم دوست خوبی با هم باشیم و همکاری کنیم با هم
اگر دوست داشتی بیا سایت من، من تو رو مدیر می کنم اینم سایت های من:
www.talar.cz.cc
www.gsae.ir
www.gtalar.tk
www.gold.gsnhost.co.cc
goldstarnews.ir
منتظرتم[گل]

آزاد پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 http://blog.cheshmehregi.com

سلام دوست گرامی ، با یک مطلب جدید پیرامون سالگرد استقلال افغانستان بروز هستم . اگر فرصت داشتید خوشحال می شوم یک سری بزنید . موفق و پیروز باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد