قلم و دفتر

عاشق باش تا زمانی که عشق تو را پس نزند...

قلم و دفتر

عاشق باش تا زمانی که عشق تو را پس نزند...

بگیر از دلم دست

بگیر از دلم دست، گر یک سخن 

بگوئی٬ به آخر شود تاب من 

چو یک سبحه کش بگسلانی رسن 

فرو ریزد این اشک سیماب من... 

چه بسیار اندوه ایام تلخ! 

چه زجر مداوم٬ و چه درد عمیق! 

ندیدم حلاوت در این کام تلخ 

نه اندر زفیر نه اندر شهیق 

همه عمر سر خوردگی٬ خودخوردگی 

همه عمر یاس٬ کز دل پری 

بگیرم اگر برنگیری تو دست

نظرات 1 + ارسال نظر
مهران جمعه 10 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 19:24 http://daramade1.blogsky.com

با سلام

اینجانب با توجه به اینکه اکثر کسانی که در اینترنت به فعالیت مالی پرداخته اند به آن نتیجه که میخواستند نرسیدند

این سایت را راه اندازی کردم تا روشی را که خودم از آن به نتیجه رسیده ام به شما صاحبان سایت و وبلاگ عزیز آموزش دهم

******************************************************

روش 7



یکی از روشهایی است که من بر روی آن کار کردم و از آن کسب درآمد نمودم با این روش و با روزی حدود 2 ساعت کار درآمدی حدود 100 تا 150 هزار تومان در ماه خواهید داشت البته روش کار را باید آموزش ببینید و آن را دقیق اجرا کنید که خیلی هم راحت است

--------------------------------------------------------------------------------------

شما دوست عزیز فقط کافیست در این سایت عضو شوید و اعلام آمادگی کنید تا آموزش شما شروع شود عضویت کاملا رایگان

توجه : کسانی عضو شوند که در خود توانایی حداقل 1 ساعت کار در روز را داشته باشند






برای کسب درآمد با روش 7
روشی امتحان شده و قابل استفاده برای تمام کسانی که میخواهند از اینترنت کسب درآمد کنند
این روش یک روش کاملا تضمینی است و شما بلافاصله بعد از یادگیری این روش میتوانید نتیجه را مشاهده کنید
آموزش 100% رایگان و پشتیبانی 24 ساعته

**

توجه کنید در پر کردن فیلد های فرم عضویت دقت نمایید کاملا صحیح وارد شود

با تشکر

مهران عظیمی و امیر بانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد