قلم و دفتر

عاشق باش تا زمانی که عشق تو را پس نزند...

قلم و دفتر

عاشق باش تا زمانی که عشق تو را پس نزند...

فیلم بوف کور

   سلام 

   حال و هواتون چه جوره؟ مهم ترین خبری که میتون خیلی ها رو خوشحال کنه رو می خوام انتشار کنم... فکر کنم هر کسی که یک زره هم کتاب بخونه یا شایدم اصلا نه خونه! صادق هدایت و بوف کورش رو خوب بشناسه!  

   اما فیلم بوف کور رو فکر نکنم کسی دیده یا حتی اسمی از اینکه فیلمش هم ساخته شده باشه شندیده باشد.  

 

 

   این فیلم کمیاب رو با سختی تهیه کردم ولی کیفیتش به دلم ننشست اما اشکالی نداره! تا پایان هفته ادیتش میکنم و براتون از چند سرور و حتی خواستید؟ با چند کیفیت متفاوت میزارم! 

 

فعلا با خبرش خوشحال بشید تا بعد...

نظرات 3 + ارسال نظر
هموطن کوروش یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 14:08

ضمن عرض تبریک به شما بابت سایت خوب و مفیدتان
من از بیشتر بخش های فوق العاده زیبای سایتتان دیدن کردم و بسیار لذت بردم ولی جای یک سری چیزهایی که باعث کسب درآمد وافزایش بازدید و زیباتر شدن و حرفه ای ترشدن سایتتان می شود را خالی دیدم
راستش رو بخواهید حیفم آمد سیستمی را که این خدمات را ارائه میدهد به شما معرفی نکنم
برای عضویت در این سایت میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید:
http://www.oxinads.com/?i=18901

کافیست در سایت بالا روی دکمه ثبت نام کلیک کنید و سپس مشخصات خود
( ادرس سایت و شماره حساب بانکی خود و ... ) را درج نمایید
در هر کجا که هستید..بعد از مدتی تاثیر انرا خواهید دید در ضمن با عضویت و تلاش در این سیستم میتوانید درآمد بسیار زیادی کسب کنید این سیستم یکی از قویترین و بهترین سیستم های موجود در ایران است

توجه نمایید که شرکت رفاه گستر جنوب به شماره ثبت 24516 پرداخت کلیه وجوه را ضمانت می نماید.

حتما برای فعال شدن حسابتان باید کد بنرها ( هم گرافیکی و هم متنی ) را در سایتتان قرار دهید

با آرزوی روزهایی پر از پول و شادی
و رسیدن به آرزوهای بزرگ شما و دوستدارانتان

نادر یکشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 21:52 http://persian-art.blogsky.com

ماه تموم شد . این آخر هفتت نیومد؟
از سرور 4share استفاده کن لطفا

آپیدم بیا یه سر بزن نظر بده

نادر چهارشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:18 http://persian-art.blogsky.com

سلام به وبلاگم برو و نظرتو در مورد مطلب ایرانیان از نگاه دیگران برام بنویس

حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد